Tijdelijk beperkte acceptatie nieuwe cliënten

We beleven al een aantal jaren na mekaar uitzonderlijke situaties in België en in de wereld in het algemeen. 
Dat heef helaas een impact op onze werking waardoor we genoodzaakt zijn onze prioriteiten te bewaken.

Ons kantoor heeft al altijd vastgehouden aan een prioriteitenlijst bij uitzonderlijke drukte. Schadedossier krijgen steeds voorrang. De service aan bestaande cliënten bestendigen is een 2de prioriteit. Als deze 2 voorwaarden goed vervuld zijn is er ruimte voor nieuwe cliënten. 

Sinds de zomer 2021 is het bijna non stop uitzonderlijk druk. De redenen zijn divers (Corona, algemene vertragingen, wetswijzigingen, veel schadedossiers op korte tijd, ...).

Voorlopig zijn we daarom niet in staat om ten allen tijde nieuwe cliënten te accepteren en moeten we bij grote drukte soms helaas nieuwe cliënten weigeren.

We hopen alvast dat de omstandigheden snel normaliseren en dat we deze melding weldra offline kunnen halen.

Met vriendelijke groeten,
Erwin Martens

Nieuws

De 20e verjaardag van Familis: dat vieren we met mooie acties! Hebt u een Familis-dossier? Dan wint u misschien uw jaarpremie! Of word nu Familis-klant en geniet extra voordelen.

Lees meer>>

Beter voorkomen dan genezen … dat gaat zeker op voor een wegwerkongeval. Want zowel voor werkgever als werknemer kan het schade en kosten met zich meebrengen. Om nog te zwijgen van het menselijke leed. Maak uw werknemers daar meer bewust van met deze goede raad. 

Lees meer>>

 

Het nieuwe schooljaar staat voor de deur! Hoe laat je je kind veilig terug naar school gaan? We geven een paar tips.

Lees meer>>