Het Corona-virus - Maatregelen

Sinds 17/03 werkt ons kantoor met gesloten deuren. Tot nog toe verloopt dit prima en hebben we alle zeilen bijgezet om op zoveel mogelijk manieren digitaal en telefonisch met onze cliënten te communiceren. MyBroker, WhatsApp, Facetime, Skype, ... er zijn voldoende alternatieven voor handen om een kwaliteitsvolle service te blijven aanbieden.

Niettegenstaande de uitgebreide communicatiemogelijkheden is zowat elke digitale communicatievorm gelinkt aan uw emailadres. We doen dan ook bijkomende inspanningen om het emailadres van cliënten van wie we dit nog niet hebben op te vragen en we kunnen uw hulp daarbij gebruiken. 

Bent u cliënt en heeft u de afgelopen weken geen emails van ons ontvangen, dan beschikken we wellicht niet over uw emailadres. Mogen we u in dat geval vragen om ons uw emailadres en het emailadres van uw gezinsleden op wiens naam verzekeringspolissen via ons kantoor lopen, te bezorgen. Alvast bedankt!

Met ‘MyBroker’ beschikken we bovendien al enkele jaren over een performant klantenportaal dat in crisissen als deze heel erg nuttig kan zijn. MyBroker kan worden gebruikt op PC, tablet en smartphone en is heel eenvoudig te activeren. Activeert u ook 'Portsign on Mobile', dan kan u bovendien ook alle documenten digitaal ondertekenen!

Is de toegang tot uw klantenportaal nog niet geactiveerd?
Contacteer ons even, we activeren uw toegang onmiddellijk. 

We danken u alvast voor uw medewerking en begrip.

Erwin Martens

 

Nieuws

Bent u een van de vele telewerkers op dit moment? En weet u wat er gebeurt als u bijvoorbeeld van de trap valt wanneer u beneden een koffie gaat halen? 

Lees meer>>

Ben je eigenaar van een buurtwinkel, slagerij of restaurant en lever je aan huis om jouw zaak draaiende te houden tijdens de lockdown? 

Lees meer>>

Zo veel mogelijk binnen blijven, sociale contacten verminderen … het virus zet ons dagelijkse leven op z’n kop. Om gezond te blijven heb je dat er natuurlijk voor over.

Lees meer>>